miércoles, 26 de diciembre de 2018

Proposta de valor

Ola a todos!

Nos últimos tempos está de moda crear unha empresa. Son moitos os que queren facer cartos montando un negocio propio, pero como facelo? Que pasos dar?

Os que o fan por primeira vez seguro que se deixan levar por aquelas actuacións que ven en primeiro lugar pero non se sentan a pensar a establecer un plan. E isto pode ter consecuencias desastrosas para o seu negocio. É dicir non se para a elaborar un modelo de negocio, un documento no que establecer as necesidades, os pasos, as etapas que o seu negocio necesita.

Deberá pensar tamén quen vai ser o seu cliente, que necesita, como pensar, isto é, elaborar un mapa de empatía.

Ao mesmo tempo é necesario diferenciar o seu negocio dos outros para evitar que a competencia acabe co seu proxecto. Necesita, entón, elaborar unha proposta de valor.

Nesta entrada vouvos falar sobre a proposta de valor:

A proposta de valor é unha estratexia das moitas que se producen no ámbito empresarial para aumentar a demanda a través da configuración óptima da oferta. Isto faise tendo en conta o problema que o cliente quere resolver, que se espera do produto e que non lle gustaría que fose o produto. Tamén hai que ter en conta o que é o produto, que serie de problemas pode solucionarse e que se pode ofrecer separadamente destes problemas (descontos, envíos de pedidos...). 

O seu uso no mundo empresarial é importante en aspectos de publicidade nos que o cliente pode ver o que se mencionou anteriormente, polo que tamén serve para potenciar as vantaxes do produto contra a competencia e así facer un produto máis competitivo no mercado. É, por iso, que a proposta de valor é un punto central nos modelos de negocio. Tamén serve para facer acordos con outros emprendedores ou posibles novos socios que ao ver a proposta de valor capta a súa atención e poden estar interesados ​​no acordo que se pode tratar.

Ao ver estes aspectos nos que se usa, a proposta de valor reafírmase como unha parte importante a ter en conta na creación dunha empresa e no seu produto, polo que tamén é un pilar fundamental na parte de marketing. É unha ferramenta necesaria para que a xente entenda como é o produto e cales son os problemas que poden resolvelos se obtén tal servizo ou obxecto.

Aquí vos deixo a nosa proposta de valor:





Creado por Dario Herrera
Licenciado mediante CC BY 2.0


Este traballo está feito cos meus compañeiros de clase:
- Miguel Rodríguez, Desde el primer pitido
- Álvaro Leira, Varo Box
- Marco Ribadulla, The blog of the cars



No hay comentarios:

Publicar un comentario