Nos últimos tempos está de moda crear unha empresa. Son moitos os que queren facer cartos montando un negocio propio, pero como facelo? Que pasos dar?
Os que o fan por primeira vez seguro que se deixan levar por aquelas actuacións que ven en primeiro lugar pero non se sentan a pensar a establecer un plan. E isto pode ter consecuencias desastrosas para o seu negocio. É dicir non se para a elaborar un modelo de negocio, un documento no que establecer as necesidades, os pasos, as etapas que o seu negocio necesita.
Deberá pensar tamén quen vai ser o seu cliente, que necesita, como pensar, isto é, elaborar un mapa de empatía.
Ao mesmo tempo é necesario diferenciar o seu negocio dos outros para evitar que a competencia acabe co seu proxecto. Necesita, entón, elaborar unha proposta de valor.
Nesta entrada vouvos falar sobre o mapa de empatía.
É unha ferramenta que se volveu imprescindible á hora de diseñar un modelo de negocio. Foi desarrollada por XPLANE para facilitar o coñecemento do "cliente obxetivo" e ser capaces de comprendelo mellor.
O mapa de empatía constrúese a través de 5 pasos:
- Segmentación: consiste en identificar e clasificar os clientes. Despois agrupalos polas súas características e polos beneficios comúns que poden traer ao negocio.
- Selección: neste paso escóllese o cliente obxetivo de todos os posibles clientes.
- Personalización: descrición do cliente obxetivo.
- Empatización: planteamos cuestións en relación co negocio que nos poden levar ao noso tipo de cliente.
- Validación: finalmente validamos o noso perfil de cliente comprobándoo cun cliente real.
Licenciado mediante Creative Commons Reconocimiento - Compartir Igual 3.0 Unported - MARCELO PIZARRO MIRANDA
- Miguel Rodríguez, Desde el primer pitido
- Álvaro Leira, Varo Box
- Marco Ribadulla, The blog of the cars
No hay comentarios:
Publicar un comentario